Praca dla specjalisty ds. rozliczeń medycznych

Zakres obowiązków

  • obsługa SZOI,
  • rozliczenie świadczeń w ramach podpisanych umów z NFZ (AOS, POZ, REH, STOM),
  • przygotowywanie ofert do postępowań konkursowych z NFZ,
  • przygotowywanie raportów dla MZ oraz GUS,
  • bieżąca weryfikacja aktów prawnych (w szczególności rozporządzenia prezesa NFZ i MZ itp.),
  • gromadzenie, przetwarzanie i analiza danych na temat wykonywanych świadczeń medycznych,

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe (np. administracja, zarządzenia w służbie zdrowia)
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • znajomość działania aplikacji NFZ (SZOI, AP-KOLCE, DiLO, SIMP),
  • bardzo dobra organizacja pracy, zdolność analitycznego myślenia oraz szybkie rozwiązywanie problemów,
  • dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności arkusza kalkulacyjnego Excel),
  • samodzielność w wykonywaniu zadań,
  • znajomość przepisów dotyczących archiwizacji dokumentacji medycznej oraz przetwarzania danych osobowych
  • mile widziana znajomość systemu medycznego OPTIMED.

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • wynagrodzenie odpowiednie do posiadanych kwalifikacji,
  • możliwość rozwoju zawodowego

Aby ubiegać się o pracę należy:

  • przesłać CV na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    lub wysłać na adres:

Zakład Opieki Zdrowotnej Medical Sp. z o.o.

24-110 Puławy, Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 10

         Tel. 81 473 13 42