Kto może korzystać z systemu on-line?

Z nowego systemu on-line może skorzystać każdy – zarówno nasz obecny Pacjent, jak i osoba, która nigdy wcześniej nie korzystała z usług ZOZ Medical. Zachęcamy do założenia konta na naszym Portalu Pacjenta:

  • obecnych Pacjentów – bez względu na rodzaj świadczeń z jakich korzystają
  • Pacjentów realizujących usługi medyczne w ramach stałej współpracy z podmiotem zewnętrznym
  • osoby, które nie były wcześniej w ZOZ Medical i chciałyby umówić się na pierwszą wizytę

Jak założyć konto i uzyskać dostęp do Portalu Pacjenta?

Dostęp do Portalu Pacjenta można uzyskać samodzielnie po pomyślnym zakończeniu rejestracji na stronie logowania Portalu Pacjenta. Należy podać swój numer telefonu komórkowego, na który zostaje przesłane hasło uruchamiające konto oraz potwierdzić adres e-mail klikając w link aktywacyjny, który zostanie przesłany na adres podany podczas rejestracji.
Na stronie logowania do Portalu Pacjenta możesz się zarejestrować, wpisując w odpowiednich polach swoje dane po kliknięciu „Załóż konto”:

  • imię
  • nazwisko
  • obywatelstwo
  • PESEL
  • datę urodzenia
  • płeć, e-mail
  • numer telefonu komórkowego
  • oraz dane teleadresowe

Aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji Portalu Pacjenta, w tym również (w przyszłości) do przeglądania wyników badań online oraz korzystania z e-konsultacji medycznych należy zgłosić się osobiście do dowolnego stanowiska recepcyjnego w ZOZ Medical, aby zweryfikować dane osobowe.

Jak mogę umówić się na wizytę?

Po zalogowaniu na swoje konto w Portalu Pacjenta:

Na stronie startowej użyj przycisku e-Rejestracja.
Wybierz czy chcesz się zapisać na wizytę komercyjną (płatną), w ramach NFZ, czy na podstawie umowy o współpracy (płatnik biznesowy).

Nie potwierdziłem jeszcze konta w placówce. Czy mogę się umówić na wizytę on-line?

Nie. Tylko Pacjent, który potwierdzi swoje konto w rejestracji przychodni uzyskuje dostęp do wszystkich funkcji Portalu Pacjenta i może rejestrować się na wizyty w tym również wizyty on-line.

Czy mogę umówić się na wizytę w ramach NFZ?

Tak. Masz możliwość umawiania przez Portal Pacjenta ZOZ Medical wizyt komercyjnych (płatnych) oraz refundowanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia.

Kiedy mam pewność, że moja wizyta została poprawnie zapisana?

Po poprawnym zarejestrowaniu się na wizytę otrzymasz SMSa oraz e-mail z potwierdzeniem. Przed wizytą dostaniesz również SMSa przypominającego o najbliższej wizycie.

Jakie usługi mogę zarezerwować przez internet?

Portal Pacjenta umożliwia zapisanie się na wybrane usługi medyczne, do których należą:

  • zabiegi i badania z zakresu profilaktyki
  • konsultacje medyczne
  • programy profilaktyczne

Nie znalazłem przez Portal Pacjenta dogodnego terminu wizyty. Co mogę zrobić?

Skontaktuj się z placówką telefonicznie. Portal Pacjenta ZOZ Medical umożliwia internetową rezerwację niektórych wolnych terminów.